ponedeljek, 19. marec 2012

Meeting z Davorinom in burmanska viza

Davorina sem spoznala danes  med cakanjem v vrsti za pridobitev burmanske vize.

Jutri ob 07.20 jo piciva v Yangon, ura je zdaj 21.00, ob 23.00 se odpeljem na letalisce in tam pocakam na let. Aha, tocno, prej se grem pa se zmasirat, hohhohoho.

Zjutraj oddala formular, popoldne dvignila vizo, placala sicer 32 eur - 12 eur vec, ker sva zaprosila za express viso, ki ti jo naredijo v enem dnevu.

Btw, vceraj sem naletela na tri ogromne, siroke, visoke, lepe, urejene in neskoncno fensi shooping centre.

Kar obstala sem in gledala pa gledala in gledala in se se kar nisem uspela nacudit temu bogastvu.
Shooping centri so prav prepleteni en v drugega in v vrhnjem stuku je cinema area, z vsemi moznimi world wide fast food verigami, po tleh je cist hud tepih, kristalna luc na stropu, ogrooooomen prostor in se bolj ogromna kino dvorana.
Kako je to feeeensi, no!
Noro... pa kaksni so high class Tajci, res urejeni in lepi. No, Tajke so lepe, Tajci bolj ne :)




2 komentarja:

  1. haha,Indija in duhovnost je za tabo,zdaj si na Tajskem in kot vidim,te spet zeeelo privlačijo razni šoping centri...no,le naglej si jih,kupovala boš pa bolj malo,se mi zdi...in tako je prav !

    OdgovoriIzbriši
  2. No, ja... nic me ne zeeeelo privlacijo shooping centri, sla sem si jih pa ogledat, ker je res precej zanimivo, fensi, noro zgleda ... kupovala pa res nisem tam nic, no, saj nikjer nisem, haha. Se vedno skacem naokoli v indijski oblekci... hehehhe :)))) ****

    OdgovoriIzbriši