nedelja, 18. marec 2012

Mumbai, Gufran in ulica s prostitutkami

Gufran mi je dal stevilko, da ga poklicem, ko bom hotela sightsee-at.
In, ko sem ga poklicala, da bi se zmenila za jutri, je rekel, da pride pred hotel, ce mu povem kje bivam, da se zmeniva osebno.

No Gufran je prisel, ful je bil smesen, nic vsiljiv kot znajo bit Indijci in rekel, da me  zdaj pelje pogledat prostitutke, haha.

Jaz pa njemu, ''aaaam, hmmmm, a zdlje, aaammm, hmmmm, kaj pa, ce si psihic in mi bos kaj naredil, kaj pa, ce si cisti psihic in me bos prodal, da bom bela prostitutka''?

Hahah, pa je rekel da, ce je kdo psihic, da sem to jaz, da mi grejo take stvari po glavi, lol.

Rekel mi je se, da vsakic, ko naredis kaj norega - zivis, vsakic, ko ne naredis nic posebnega pa si ubistvu mrtev in, da naj mu zaupam.

Pa sem mu zaupala. Ob 00.00 sva se peljala v avtu, namenjena k prostitutkam, ki niso bile nic posebenga, vse so bile v sarijih, postopale so po ulici, ena se je kregala s policajem, drugace pa normalna, mirna ulica.

Ob 02.00 sem sla spat, ob 05.50 vstala, ker sva sla z Gufranom po Mumbaiu, v Gandhi House, v pristanisce gledat fish market in tadaaaam, peljal me je k sebi domov v slum!

To je bila pa res pika na i ta dan.
Ze cela Indija je en sam ljubi cosak, slum pa je cosak od coska.
Vsi so povsod, vse je glasno, glasovi ljudi, muzika, psi, krave, ozke, oooozke ulicice, vse je pisano, brivnice,  blato na tleh, javne pipe kamor hodijo ljudje filat vodo v svoje flase, da imajo vodo za tisti dan.

Videla sem sobo kjer zivi Gufran s svojo familijo - sobo, ne hiso :)

Soba ima manj kot 10 km2, notri pa je luknja za lulat in kakat (tusirat pa se hodijo v javni tuš), plata za kuhat, polica pri stropu kamor odlagajo vso navlako ( deke, posode ) in pa par blazin, kjer spijo vsi kot sardele - Gufran, njegovi sestri, njegova brata, oce in stric.

Cez nekaj casa sva odsla do brivnice, kjer se je Gufran uredil.
Sfriziral se je v gobico in pustil si je zalisce, hohohoho.
:)

Pa smetisce imajo na sredi sluma, ogromno smrdece pisano smetisce, ko ga preckas se vate zahaklja petnajst muh in okoli tebe vse brenci.

Slum je bil res mega, pa sploh ni spet tako bad. Mi je rekel, da je slum v Indiji cisto nekaj druegga kot slumi v juzni Ameriki ali pa vAfriki... hm?
Da imajo po vecini hiske vsaj malo zabetonirane in, da je okolica vsaj malo urejena, v drugih slumih po svetu pa,  da je slabse!

No, res mega izkusnja in ful sem vesela, da sem dozivela to in prezivela del dneva v slumu.

Gufran je star 25 let, kupil je dva avtomobila, da mu sluzijo za taxi, mislim, da je rekel, da mora placevat vsak mesec po 10.000 rupij ( 1 eur = cca 62 - 65 rupij ) - ene 5 let se mi zdi, da jih odplaca.

Na mesec pa s taxijem na vsak avto zasluzi med 40.000 in 50.000 rupij - to pomeni kar dober posel.
Najbrz prezivlja celo druzino in rekel je, da spara, ker se bo cez par let odselil in postavil manjso hiso v vasi blizu Varanassija od koder prihaja.
V slumu pa je se vedno zato, ker je kupit neko stanovanje ali manjso sobo izven sluma se vedno zelo drago.
In, da tisti, ki zivijo v slumu niso najbolj revni. Najbolj revni so tisti, ki lezijo v jarkih na cesti. Slum sobico je se vedno treba kupiti.

2 komentarja:

  1. to je bila verjetno tvoja najbolj odbita izkušnja v Indiji...super,res ! Živo se spominjam tega sluma iz Milijonarja in že tako,samo v filmu,je videti kaj takega čista eksotika (ne za revčke,ki tam živijo),kaj šele v živo. Mi je pa všeč Gufran,ker ima že pri 25 letih vizijo,je podjeten,pošten in se trudi za boljši jutri...če bi človek imel,bi takim ljudem z veseljem konkretno pomagal !

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako ves, da je bila najbolj odbita? Se jaz ne vem, hehehe.

    Gufran je res kul.

    OdgovoriIzbriši