ponedeljek, 19. marec 2012

Mami!

Maaaaaaami, a ves, da se skoraj vsak dan spomnim nate!

Vedno, ko gledam v sandale se ti ful zahvalim, ker fuuuul dobro hodim v teh sandalih crocsih, to je nekaj tako udobnega!
Res ful hvala, da si mi jih kupila! Fuuuul hvala!
Pa ta model se grd ni, hehe.


Sem pa vceraj videla v Crocs trgovini enak model, pa sem mogla moje sandale polozit kar zraven novih, ker nisem verjela, da je enak model - moji so ze cist barvo zgubili!
So pa dragi tukaj - 52 eur!
Ti si dala okoli 20 eur, a ne?

Imajo se cisto crne, pa crne kombinirane z rjavo, rdece, itd.,


2 komentarja:

  1. (mami) Ja,res so zakon tile kroksi-upam,da ti bodo dobro služili do konca potovanja.Sem šla vprašat v trgovino in jih letos spet dobijo,samo druge barve.So bile pa tudi pri nas pred znižanjem 50 E,ampak so vredne tega keša,a ne ? Poljubček,čuvaj se !

    OdgovoriIzbriši
  2. So! Tenks, ti tud, vi tud! :) *

    OdgovoriIzbriši