četrtek, 10. maj 2012

Zamenjam Inle za Kyaiktiyo (Golden Rock)



Inle sem zapustila in ga zamenjala z Yangonom, prispela tja ob 04.00 zjutraj, pocakala eno uro na prvi bus za v  Kyaiktiyo, oz. Golden Rock, se ob 09.00 zjutraj ze tusirala v ''hotelu'' in pozno dopoldne sla pocasi proti vrhu.
Ne pes! S pick up truck-om :)

Pick up truck, s toliko ljudmi, da sem enemu nehote tiscala kolena v rit, (in vice versa, haha) drugemu brado v hrbet ( vice versa ) in, in, in, paaac, guzvali smo se - to je to, kar hocem povedat :) Ful guzvali... si vohali pazduhe, tiscali noge ob noge, roke so vozljale roke, ufff, potno je bilo.

Pot je strma in vijugasta, vmes mi je slo na bruhanje -pa mi gre redko. 
Model je vozil kot zmesan.
Ubistvu sem se posvojila k eni druzini - k mami, atu in sinu. 
Ata je drzal sina, mama ata, jaz pa nje :D 

Prec sem jo prijela in zacela stiskat vsakic, ko sem se pocutila slabo, ali ko je bus zapeljal drzno proti robu, ki ga je locil centimeter do strmega in globokega prepada - ja, malo podobno kot voznje v Indiji!
Samo bolj noro.

                                                                  

                                                                    Pick up truck


Kje je prostor ... ? Ni ga!



Mama me je pa stiskala nazaj in me vsakic, ko sem jo mocno stisnila, pogledala, se nasmejala in me stisnila nazaj in opremila z besedami: ''Don't worry''.

Povsod so maaame, mami :) Nikoli nisem sama :) 
Pa pirs mama v Bangalore, pa denarnica mama v Baganu ( tista, ki mi je masirala trebuh, mi dala denarnico za USD in me nahranila z zastonj mangom ).

Razgled je nor, narava je noro lepa, vse je zeleno in hribovito, mogoce sem si predstavljala Golden Rock vecji kot dejansko je. 
Ful lokalnih ljudi, ful romarjev.















Kyaiktiyo je mesto suhega sadja, oz. kako se ze rece? Ker ni samo suho ampak at the same time tudi pocasto in kot v enem gelu, mogoce je to taka nedokoncana marmelada, hm ... ampak res ne vem imena. Kandirano sadje?
Povsod ga prodajajo in katerokoli sadje ze probas ... je okusno, ful okusno.
Model iz hotela me je peljal na music festival, ki se je zacel ravno na dan, ko sem prisla v mesto, haha, tako cigansko obarvane muzike se nisem NIKOLI slisala, niti si nisem predstavljala, da lahko obstaja!





Posnela sem dva filma, tako, da ne boste prikrajsani za ciganske Burmanske tezke bite in miksanje razlicnih, vsaj pet instrumentov v komadu, ki se zacne in nadaljuje povsem in cisto neusklajeno.
Aaaampak, jaz sem tako uzivala v tej glasbi, po tleh je bilo vse usrano, povsod smeti, ljudje so cepeli enako kot cepijo  Indijci in poslusali.

Sla sem spat v svojo meter krat meter veliko sobo, v povstru sem imela mravljisce in se neke druge cudne drobne zivalice, ki so me celo noc zgeckale in zaradi njih nisem dobro spala.

Pa ne, nisem blond - da jih imam v povstru sem dojela sele zjutraj, ko je bilo prepozno ;) 


1 komentar:

  1. noro nagužvan kamion,noro nevarna vožnja po unih strminah,noro prijazna "mama",noro lepa narava,noro fina muzika in noro čudne "živalice",ki so ti delale ponoči družbo....upam samo,da niso bile te "drobne živalice",ki jih še nisi videla kake stenice ???!!!

    OdgovoriIzbriši