četrtek, 10. maj 2012

Obrazi Burme


Burma, druga najvecja drzava v southeast Aziji, ima vec kot petdeset miljonov prebivalcev, Yangon pa je najvecje mesto v drzavi. 
Mandalay drugo najvecje mesto in zadnje kraljevo mesto.
Bagan, najvecja naselbina budisticnih templjev na svetu, ( vec kot 4.000 templjev ) ob reki Irrawaddy.
Ceprav manjsi kot Angkor, se lahko Angkorju postavijo ob bok  ( mene je definitvno Bagan preprical bolj kot Angkor ).

(Jaaa, pisem s Kambode se za vse nazaj... psst ).























                            


             Avsen, človek, ki mi je pomagal preživeti prvi dan Burme, od jutra do večera.
 Nikoli te ne bom pozabila, najbrž pa tudi videla ne več, saj nisi imel telefona in ne naslova. 




     


3 komentarji:

  1. Hahaha, kera je mamca k jezik kaže:)

    OdgovoriIzbriši
  2. sem mislila,da je Angkor definitivno najbolj veličasten ?! Ampak ti verjamem,ti si oba lahko primerjala med sabo..

    OdgovoriIzbriši
  3. Oba sta ful velicastna, ampak -moji- filingi so bili v Baganu bolj mocni pa kul, lepse mi je bilo, vse skupaj, templji, narava okoli, vibe, nic ljudi... Angkor je lep, samo mi je Bagan lepsi!

    OdgovoriIzbriši