nedelja, 6. maj 2012

En intermezzo

Hmmm, ena neumestna tema, pa ravno se mi  tipka in se nisem zaspana....

Random folk me sprasuje, ce sem pijana, zadeta ali pa daje podobne komentarje ....

v razlicih drzavah ... razlicni ljudje .... ne samo enkrat, dvakrat ali trikrat ... ampak na vsake par dni, haha?!

Res zgledam tako?

V Indiji se spomnim, mi je model v jewellery shopu razlagal kako se bom mela fajn v Goi in, da bom tam z lahkoto dobila za pohat ... pa jaz njemu, ''hhmm, what'' ... pa mi s cist  resno faco in umirjenim glasom razlozi, da moj obraz pac zgleda kot, da bi redno kadila marihuano.

Hahaha.

Naslednja: sprasujem za tuk tuk v Burmi, se pogovarjam z modelom in me vprasa, ce sem pijana....
''Neee'', zakaj bi bila pa pijana?''
''Ja, tako zgledas.''

Hohohohoh.

Naslednji: sprasujem za tuk tuk v Kambodži, modelka me vprasa, ce sem pijana.

Hmmmmmmmmm :)

V Phnom Penhu stojim v lekarni, gledam ene tablete, pride prodajalec do mene in mi pribije, naj vsaj tri dni ne pijem alkohola. Waaait, pa saj sploh nisem nic vprasala, niti jih mejbi ne rabim, c'moon!

Wtf!

V Burmi me pa kar en model na cesti vprasa, ce sem zadeta. Hahaha, a si resen, al kaj....

Aaaaaaa, kaj je to :)

Pa, ce se kdo sprasuje, ce so imeli ti ljudje prav - neeee, niso!
Nisem bila pijana, se manj pa zadeta ... ocitno pa zgledam tako!

No, par zmagovalnih sem napisala.







2 komentarja:

  1. hehehe,ja...kaj naj pa si mislijo drugega,ko te vidijo kako kar nekam strmiš ,ne reagiraš na okolico...in tvoj zasanjani pogled...kot da bi stoje spala..jaaaa,včasih res deluješ mal (pri)zadeta,haha

    OdgovoriIzbriši