nedelja, 6. maj 2012

Intermezzo drugic

V Indiji me je zacel zvijat, trebuh stale... par dni driska, par dni zaprta, par dni ogabna slabost, par dni cist okej, par dni trebih vdrt, kot da nisem par dni jedla, par dni trebuh kot, da sem noseca.

V Gokarni sva se s Katjo ustalile in zivele en mesec, hrana je bila vedno lahka, sveza, kul... tist plain rice in paneer soup sta mi dejansko fuuul pasala, trebuh stala pa se vedno tam, prvi teden, drugi teden, dvajset dni, en mesec ... ko se odlocim it k zdravniku.

Pridem v "ambulanto", vzamem prazen loncek kamor bom dala vzorec blata, se podpisem z imenom in priimkom na plastiko.... in zvecer bo baje ze pregledal...

Pridem nazaj in na izvidu najdem:

For; R.I. Kanionioin
(hahahahah)

Model mi razlozi, da je moj vzorec ocenjen samo z dvema plusoma ( + + ) in, da nimam vecjih parazitov, crvov ali cesarkoli drugega v sebi, da jih je samo za spoznanje in, da zacnejo zdravit in resno jemat samo ljudi s tremi plusi ( + + +). Da je mogoce ameba, mogoce giardisias, vsekakor pa ne bo naprej pregledoval, ker, pac nimam treh plusov. Muahahahahaha.

Way to go in India :)

A mi lah pozdravis crve? Ne, .... k mas sam dva plusa! Pocak, da bos mela vsaj tri!

K pridem domov grem direkt na pregled!


Sab kuch milega! (
 Everything
 is possible in India )


5 komentarjev:

  1. no,preden boš doma,boš pa ziher že mela 3+...še malo lokalne hrane na Tajskem, v Burmi in Kambođi,pa bo..do takrat boš pa že gostila unih nekaj luškanih črvičkov v svojem trebuhu...neee-res boš šla TAKOJ k doktorju,ko prideš,do takrat pa pati kje in kaj ješ !!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Iza ! Kaj naj ti rečem čisto na koncu,ko vsi že odštevamo dneve do tvoje vrnitve ? Prepričana sem,da ti je to doolgo potovanje prineslo veliko lepega,da si spoznala čudovite ljudi na vseh koncih sveta,spoznala njihov skromni način življenja in ob tem tudi sama rastla.....Sploh Indija,ki se jo da dojeti le s srcem,ne pa tudi z razumom ti je veliko dala...in bolj ko jo spoznavaš,bolj jo ljubiš.....SKROMNOST in PREPROSTOST,ki si ju spoznala pri teh ljudeh z večnim otroškim nasmehom na obrazu in kristalno čisto lepoto srca, NAJ POSTANETA TVOJE VODILO v življenju !!! Ja....človek odpotuje,SREČA SAMEGA SEBE in se vrne,da bi lahko spet odšel...želim ti še veliko takih doživetij v življenju ! Rada te imam,mami !

    OdgovoriIzbriši
  3. :)

    Ja ... torej, ce se clovek vrne, mora spet oditi... ce se pa ne vrne, mu je pa pot prisparana ...

    Hvala! Tudi jaz jih zleim se veliko in se vec in tud teb zelim, da jih dozivljas se naprej *

    OdgovoriIzbriši
  4. haha,ti si en mali lopov !!Lepo je potovati po svetu,še lepše se je pa vedno znova vrnit domov in se veseliti novega potovanja-vsaj jaz mislim tako...saj ne pravijo zastonj,da je povsod lepo,doma je pa najlepše....

    OdgovoriIzbriši
  5. no matter how far u go, remember where are you from!

    OdgovoriIzbriši