petek, 4. maj 2012

Let v Burmmmo

Burma :)))

Jeeej, le, da sem letela sama :) brez Davorina.

06.30 

Na letaliscu sva se razsla, jaz sem morala na check in, on pa je check in ze opravil na online check in.
Z Magdo - punco, ki sem jo spoznala dan prej na burmanski ambasadi v Bangkoku, sva se srecali v vrsti in skupaj odsli na gate ... cas je bil za vkrcanje, Davorina pa nikjer.

Okej, saj je velik fant sem si rekla, vmes pa slutila, da je mogoce zaspal nekje na klopci... a pred gate-om definitivno ne, saj bi ga videla...
Ok, sedimo na letalu, folk se vkrcava, povem stevardesi, da pogresam frenda in, ce lahko preveri ''tega pa tega'' potnika ....

''Yes, madam, we have three passengers that missed their flight. They failed to board on plane and your friend is one of them. It's too late to do anything now...''


Z Magdo sva se en mau zacudeno spogledale in komentirale, da se zdi vse skupaj kot v filmu.

Hmmmm, bad za Davorina ampak ziher bo prisel z naslednjim letom v Yangon.
In prav sva imele :)

Obe sva 'padle dol' in dobro uro leta izkoristile za spanje...

Burma, 08.30, heeeeeeeeeeeelo!



Ni komentarjev:

Objavite komentar