četrtek, 6. oktober 2011

Henganje z Draganom in Samantho

Danes sem se druzila z Draganom in Samantho, ravno dobro sem vstala, pojedla jabuk s Florence, ko smo ze sli.
Najprej na Masai market in v soping center na frozen jogurt, potem pa po Georgija in Mathea (sinova od Nikole in Samanthe) v solo.
Kako je pa ta sola urejena! Omg, res fensi international sola, noro, kej tazga se nisem videla, kot bi bila v Angliji na kolidzu.
Noro urejena, ucitelji so po vecini belci/ anglezi, ucenci pa mesanih narodnosti.

Zjutraj, ko sem vstala in sla v kuhinjo po jabolko in pomaranco, mi je Florenca rekla "wait, I'll do it for you", baaad.
Sem si mislila, kaj pa, a kar narezala mi bos jabolko pa pomaranco mi bos razdelila na krhlje?!
Sem ji rekla, ne, sej je kul, bom sama. Ko sem pa pomila za sabo kroznik, mi je rekla ''thank you''.
Se spomnim ... ravno je kuhala juho, imela je umazane roke, ko si jih je ze zacela umivat, z namenom, da  mi nareze jabolko.

Ja, mami, saj danes sem mal vec jedla, je bla za vecerjo juha, riba pa riz.


2 komentarja: