ponedeljek, 10. oktober 2011

Hello from Mombasa

No, bus je imel sicer eno urno zamudo, tako, da sm startala iz Nairobija v Mombaso namesto ob 22.30, ob 23.20 in prispela v Mombaso ob 06.00.
Ful, ampak res fuuuuuuuuuul je zanimivo, ko potujes nekje, kjer si ze bil, dejansko sem se vozila po isti cesti, samo v nasprotno smer ... se spominjam,  ko sva  lani z Mirjam potovali iz Mombase v Nairobi ... prav mal si mi manjkala, Mirjam :D Tak smesen filing, kot, da sploh ni minilo eno leto ampak si se vedno nekje zadaj na busu, razkomotena in lezis... (sem pogledala, pa te ni blo, oh ja) =)

Saj, ko sm videla kravo na Sri Lanki, ki je zvecla plakat, pa, ko sm videla v Indiji kravo, ki je bla cela  v kontejnerju in zvecla smeti, sem bla mal presenecena pa zanimivo mi je blo, sploh pa takrat, ko sem prvic vidla 58.483  krav na cesti v Indiji ...  vse skupaj mi je postalo ze domace in mi je bilo trenutno bolj eksoticno, ko sem ob avtocesti opazovala miljon zeber  =)

Ricky me je cakal na postaji, sla sva k domov, vlegla sem se v posteljo in se zbudila ob 12.00, ko je prisla v sobo mama in mi prinesla caj in opecen kruh z jajcem, rekla nej pojem & popijem in grem naprej spat :)
Ja nic, vceraj smo mal bluzili, ob 13.00 so naredil kosilo - ugali, zelenjavo in peceno jajce -  bilo je zeeelo dobro.
Z  Rickyem sva sla  do biljard pajzla, kjer henga z ostalimi prijatelji, tam je bil tudi Jay, ki sem ga poznala ze od lani, 22 let ima in fura ful player-ja, haha. Mal kasneje smo se zapeljali se na obalo, pac na plazo, sam je blo kar vetrovno, oblacno in dezevno...
Ricky ima FUL lepo punco. Njeri ji je ime.

No, pa danes sem koncno uredila vse za indijsko vizo, oddala se vse papirje, placala racun, cez 14 dni pa naj bi me ze cakala.

Zdaj sem v cyber kafeju, posiljam  mail upraviteljici sole, oz. application letter.

Mami, ne vem kaj bo z Zvonetom. Ce koncava turo 20.12., je itak vse ok., ce jo pa koncava 5 dni kasnej, grem pa pac 5 dni kasnej v Indijo, bo Katja ze razumela.

Ce pa Zvone sploh ne pride nazaj, grem pa namest najine afriske moto ture, jaz lepo prej v Indijo, pa je.

Lahko pa, da sploh NE gre nazaj  v Slovenijo  in ostane plan tak kot je!

Fajn se mej, papa!

3 komentarji:

  1. Ojla, Iza !


    Ja,kje si pa zgubila Mirjam,hallo -malo bolj pazita druga na drugo !
    Upam,da si se že spočila,še kak dan,pa se jih boš tudi privadila. Daj,pošlji že kako sliko-ful me zanima kakšna je punca od Rickya-če je pol tako lepa kot Gloria je prava lepotica. Pa pofotkaj mamo,Glorijo,hišo,sirotišnico...VSE !
    A živijo v svoji hiši ? So v centru,ob morju,ali kje na periferiji ?
    Kakšna hrana je ugali ? Kakšno je vreme sicer-a je ob tem času vedno bolj kislo.al samo včeraj ?
    Tu je orng zahladilo,ni več kot ene 5 stopinj ponoč in kakih 10 podnevi in že kurimo.
    Ati lahko pokliče Romano in jo malo povpraša ? A ne moreš začet delat v sirotišnici preden se ne prijaviš-in koliko časa boš čakala na odgovor ?
    Če z Zvonetom štartata 5 dni kasneje,boš ti 5 tednov pri Rikiju-glej,da boš prispevala za hrano-kako fasngo nabavi,ko boš videla kaj največ uporabljajo.
    Lepo pozdravi vse in se jim zahvali za prijaznost tudi v najinem imenu !
    Poljučke,mami,ati

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti moram povedat še nekaj. babi sem pred parimi dnevi rekel, da si zdaj že v Afriki, pa je rekla, da ve in da je tam en vrać ki bo pazil nate. Danes je bla pa tut ful smešna. pridem k njej, pa stoka, kako jo vse boli. Vprašal sem jo, kaj jo boli, pa je rekla trebuh in glava. pa ful se je kremžla in tarnala, da je vsa plava. Ko sem jo vprašal zakaj jo boli trebuj in glava, pa je rekla, da jo je na dvorišču napadla ena ciganka in jo brutalno pretepla. Najprej, da jo je sunila v trebuh, potem pa z glavo butala ob zid. Lojze(stric, mamim brat) pa je vse to videl in ji ni priskočil na pomoč. Pol je pa začela vihat bluzo, da bo pokazala modrice in je rekla: "Vidiš kako plavo je vse!" No, pa ni bilo nič plavega.
    WTF. papa, napiši kaj

    OdgovoriIzbriši
  3. Mirjam sledi, samo malo počasna je, hehe. Tolk počasna, da šele sedaj bere prigode naše drage ''Lize''. Si te kar predstavljam tam na busu do M. Sediš vsa prepotena, s trakom v glavi. Uni ta sladki laski pa kar frčijo naokoli :). Ajjjjj, kako bi bila s tabo, dihala afriški zrak, se drenjala na matatujih in se prerekala o cenah. Mala moja, pazi nase. Poljubček in objemček ti letita nasproti *** Mirjam

    OdgovoriIzbriši